Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2011 12:59 - не прогонвайте децата ни
Автор: nqkadetam Категория: Новини   
Прочетен: 5342 Коментари: 30 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Работодателите в БГ ""прогонват"" ""децата"" ни...

imageот шанс за децата ни :) » Пон 04 Апр 2011 12:28

Добър ден тук съм,за да отворя една доста болезнена тема за ""децата"" в Бг.Аз съм на 25г. на 12.2010 се върнах от чужбина с поредното желание да си остана в Бг до мойте близки,а и да съм си в страната,а не в чужбина,като поредният роб...и така вече 3-ти месец си търся работа,но само като ме видят на интервютата и не се опитват да ми дават шанс,защо?!-само заради външният ми вид-това,че имам два малки видими татоса,обеца под устните и леко странната прическа-това е моят стил,както и на повече от младежите в страната ни,но нито съм неработоспособна,нито наркоман,нищо повече отрицателно за тях,ние сме там за работа и за прехраната си.В момента съм на нулата,а приятелката ми оставя всеки ден за нищожните билетчета за трамвай,само и само да отидя на интервю...не е ли смешно и след всичко това..опит след опит да си останеш в държавата,да те преценяват по външността ти и от всякъде да затварят вратите ти...за да не стигна дъното дори за едната прехрана аз съм принудена да замина в чужбина само и само да оцелея.Трагедията на Бг...и ние сме хора,опитайте се да ни опознаете,дайте ни шанс!В чужбина,те наемат за работа,не гледат как изглеждаш,а как работиш...ехооо събудете се,това са вашите деца,приемайте ги такива,каквито са и не ги оценявайте по този критерий!Пиша го не за мене,надявам се поне някой все още останал човечен работодател да обърне внимание и да се вслуша в призива...все още вярвам,че има добри хора,колкото и смешно да звучи...и надявам се,когато пред вратата ви почука леко странен младеж да не се вглеждате,а да се вслушате...и може би да му дадете ШАНС.Благодаря за това,че имаше къде да споделя поне...желая на всички ви късмет и не се предавайте,качествата винаги ще ги има у всеки от вас,колкото и да сте били стъпкванни,просто се изправете и продължете напред,не ние губим,а ""държавата"" ""предубеденото общество""...губят качесвенни хора,на който никой не даде шанс...колко много може да има под тази ""обвивка"" надявам се да го разберете... image шанс за децата ни :)  


Тагове:   шанс,   деца,   работодатели,


Гласувай:
20




1. nosense - Не е само това
04.04.2011 14:02
Ще цитирам само една точка от редица документи за работа в САЩ - "Без видими татуировки".
Това е изискване за почти всички смислени позиции в тази държава.
Колкото до Европа - в редица страни има кодекс за разположението на татуировки, пиарсинг и т.н.
Ако работиш в рекламата или някаква креативна позиция е О.К. но за финанси, банки и т.н. не е приемливо!
цитирай
2. анонимен - В БГ няма работодатели, има робо...
04.04.2011 14:29
В БГ няма работодатели, има робовладелци! Не е трябвало да се връщаш... И аз бях по чужбина, върнах се- като теб, същата история... и съм татуиран... Ще напускам отново и май вече няма да съжалявам...
цитирай
3. nqkadetam - Не е само това
04.04.2011 14:32
да,но тук дори за креативна позиция,нямаш шанс...ако ти се е случвало ще си на друго мнение...готова съм и да ги покрия,но дори на този избор не ти дават думата.Не говорим за фрапиращи татоси и т.н . Става дума за обикновенния човек,който се бори за храната си,а не за позиция.И какво от това,че знам 3 езика,хубава диплома,курсове и т.н...дори не стигат до там да го прочетат...да не говорим,че навсякъде търсят опити по 3г.-а ще дискусираш ли по тази тема...току що завършил младеж(бакалавър) си търси работа,знае много има възможности...и хооп във вс.обяви-мин.опит 3г....от къде да ги извади,как да продължи напред,като няма шанс.Ми нека направят компромиси,все пак ако никой не им даде този шанс,те никога няма да се реализират.
цитирай
4. nqkadetam - В БГ няма работодатели, има робовладелци!
04.04.2011 14:42
Да,просто сме принудени,защото не сме като повечето,който разчитат на родителите си...и след като не ни дават шанс за прехрана тук,нямаме друг избор-ПРОГОНЕНИ СМЕ да си тарсим прехраната по държавите,където не външният вид,а това какво можеш ще е от значение:)
цитирай
5. nqkadetam - шанс
04.04.2011 14:56
Незнам хора писна ми да си мълча,имате ли предложения къде още може да се пише за тези неща,трябва да се отворят очите на хората,защото сме много и докато си траем,те ще продължават да губят ценни кадри,а нека държавата после ни е на дъното,така ще е,докато има тези дискриминаций.Нека оставят хората със стилът си,защото много като нас имат какво да дадът на тази държава,независимо дали е 50годишен,или с 2-3 татоса и т.н...те носят качествата си ВЪТРЕ В СЕБЕ СИ не го забравяите! :)
цитирай
6. анонимен - С писане няма да стане. . . освен ако ...
04.04.2011 15:11
С писане няма да стане...освен ако не пишеш като Ст. Кинг например:) Стягай куфарите и не се връщай докато не кажат по новините че всички комунисти са избесени по стълбовете на енергото... ТУК ЖИВОТ НЯМА! Обичам си родината, но мразя държавата! Тук има добре предначертан геноцид спрямо БЪЛГАРИТЕ! Ако си циганин, евреин, турчин- ще живееш... Но явно си българка...
цитирай
7. nqkadetam - Така е, имах позвъняване да се върна ...
04.04.2011 15:36
Така е,имах позвъняване да се върна в чужбина на заплата 1000Е не е малко за мен,бях готова тук в Бг да работя и за 400лв,но да съм до ''мойте хора'' да съм си в Бг...хах смешни са като всеки ден казват по новините,че все повече БГ се изнасят...че как иначе,да отидят на гости в някой от управниците ли...или просто да карат на фотосинтеза-смешници,какво от това като направиха метро или тем подобни,след като след време не се знае дали ще са останали бг да се возят...много повърхностни хора навсякъде около нас,лицемери и какво,след време някой се изказва-ама той отиде в чужбина заради парите и си даде труда или ''изобретението'' там...еми че как да стой тук,никой да не му даде възможност...и просто да си отиде като поредният бг,с много идей,качества и всичко,нереализирани.
цитирай
8. анонимен - Взе ли решение? Аз отдавна, изча...
04.04.2011 15:55
Взе ли решение? Аз отдавна, изчаквам момента...
цитирай
9. irina1988 - Ако работиш на позиция, в която ще се ...
04.04.2011 16:41
Ако работиш на позиция, в която ще се срещаш с много хора по цял ден е нормално да не те вземат заради това. Все пак на хората не би им било приятно да ги обслужва някой с татуировки и пиърсинг. На мен не ми пука - аз харесвам такива хора, но ако една бабка на 80 години дойде при теб, за да си плати сметката за телефон примерно ще те гледа като полезно изкопаемо и ще вдигне патардия до небето как са могли да сложат такова зле изглеждащо момиче на такава представителна позиция.Така, че недей да се палиш толкова - още живеем с 20 години назад, като не ти харесва се връщай. Никой не те спира.
цитирай
10. nqkadetam - :)
04.04.2011 16:58
Хммм странното е,че дори в автобус,като пример давам място на вазрастните хора и мн добре са ме приемали,дори ми се радват...ето,че правиш нещо за тях и те са доволни и нямат лошо мнение...пак се стига до качества и т.н...не бих казала,че става за критерий външният вид :) Даваш от себе си и получаваш.дори едан усмивка е много...но ако не ти бъде позволено да дадеш...Това е,че искам да остана...но няма как...а и когато човек има дете,което израства без теб и то по вина на дискриминацията,хич не е приятно...така,че...Не мисля,че на хората им би било по приятно,ако човекът срещу него е супер ''чист'' перфектен,но държанието му е...знаете понякога обслужването какво е,няма да коментирам,дали няма да е по-добре да е ''леко странен човекът'' но с добри обноски и маниери например:)
цитирай
11. irina1988 - Така е, но нали знаеш. . . "По ...
04.04.2011 17:06
Така е, но нали знаеш... "По дрехите посрещат..." На мястото където работех имах колега метълист с коса до кръста. Накараха го да я отреже, за да остане на работа защото правело лошо впечатление - е отряза я и все още си е на работа. Принципите са до време - ако си без заплата и пари ще прекрачиш принципите си, още повече, ако имаш семейство и дете. Далеч няма да си толкова вироглава. А иначе си права за навън - аз също съм решила да си вдигна чукалата скоро. Просто тук шанс няма никакъв.
цитирай
12. nqkadetam - Не съм само аз. . . трябва нещо да се ...
04.04.2011 17:13
Не съм само аз...трябва нещо да се промени,защото 50% са като мене...къде отиваме.А другите 50% каква е гаранцията,че са по работоспособни от нас?!Не трябва да има дискриминация-това е:)
цитирай
13. nqkadetam - Добре цитирано, но те не позволяват ...
04.04.2011 17:15
Добре цитирано,но те не позволяват дори да стигнат до ума ти,за да те изпратят...Докато го има това ограничение,БГ ще си пропада със всеки изминал ден:)пс:и не си мислете,че в чужбина е по добре-там ще те наемат-но ще си и роб,а и вс. е временно-у дома си е у дома:)
цитирай
14. irina1988 - Добре ти би ли пуснала детето си на ...
04.04.2011 17:54
Добре ти би ли пуснала детето си на детска градина при учителка с убийствен пиърсинг, татуси и раздърпани дрехи?! Или да отидеш на лекар изглеждащ така? В 5 звезден хотел, ресторант - не знам кой нормален шеф, дори и извън България би наел такъв човек. На мен би ми било неприятно човек с татуси и пиърсинг да ми сервира храната При положение, че там идва елита на града да го обслужва някой дето прилича на всичко друго, но не и като човек подходящ за такава позиция. Така, че не обвинявай само България...
цитирай
15. nqkadetam - Да бих си пуснала детето, не съм с ...
04.04.2011 18:34
Да бих си пуснала детето,не съм с предрасъдаци,а и сигурно ще контактувам с нея,за да видя що за човек е,голяма работа,че е с татос.А и междудругото в чужбина съм работила в детска частна градина,така че...не забелязах на никого да му пречи външният вид,гледаха само да се грижа добре за децата им :) И не обвинявам БГ...а предрасъдаците на повечето работодатели,който не дават шанс на хората!
цитирай
16. irina1988 - А в изискан ресторант или пет зве...
04.04.2011 18:45
А в изискан ресторант или пет звезден хотел виждала ли си такъв човек? Зарежи детската градина или в съда, болница?
цитирай
17. sparotok - шанс
04.04.2011 20:27
Шанс на младите трябва да се даде. За съжаление обаче повечето работодатели са пълни с предразсъдъци и страхове...

Честно казано обаче и в чужбина дискриминират заради външен вид. В строителство и селско стопанство няма проблем, но при работа в офис, хранителна промишленост, банка...там често отказват хора с татуировки, пиърсинг...за съжаление...
цитирай
18. анонимен - Шанс няма! Повечето работодатели ...
04.04.2011 21:00
Шанс няма! Повечето работодатели забравят от къде са произлезли- от калта в която сме ние... Предпочита да търси човек обучен за тази работа 6 месеца, отколкото да ми плати половин заплата 2 месеца за които ще ме обучи... Абсолютно малоумие... Не в банка, на слънце, дъжд, сняг и т.н. Накрая решава че си може и без такъв работник и губи, мислейки че е спестил 1 заплата... Без думи, Булгаристан!
цитирай
19. tit - Някъдетам...да!:)
04.04.2011 23:49
Проблема не е в татуировките и предразсъдъците, да ти кажа!
Безработицата у нас е страшна и никой не го признава. Онези, които работят, се правят, че не го виждат или си траят от страх. Работодателите потриват доволно ръце и те изхвърлят без обяснения, след като са те изцедили. На управниците ни им пука!
Аз мога да споделя почти същото като теб, с тази разлика, че не съм била по чужбините. Нямам татуировки, но съм на средна възраст - все едно че не са ме видели, ти казвам! Не е толкова до предразсъдъци - до там сме я докарали просто и безпътицата е страшна, с един единствен изход, самонадеяно заявен от irina1988 - като не ви харесва, се изнасяйте!
Като останат онези мижави 10 %, на които им харесва, ще бъде забавно, но не за тях!
А ние няма да сме тук, за да видим...
цитирай
20. mirachopi - Ами,аз нямам татуси и пиърсинг,но пак не ме взеха
04.04.2011 23:59
вече съм стара на 30.
цитирай
21. nqkadetam - Но не личи да си ходила редовно на ...
05.04.2011 09:39
shtrakalka написа:

Но не личи да си ходила редовно на училище, мила. Неграмотно написано, неподредени мисли. Ако така си се изразявала на интервютата, освен татусите и пиърсинга, нищо друго не са видели у теб.

Ще те разочаровам,бях отличничка...но след толкова дълго време в чужбина,благодаря,че като говорим все още го помня,а и все пак не искам да ставам учителка по български.Въпроса не е за мене само,а за по голямата част от младежи.И вместо да си подкрепите децата(незнам дали ги имате и какъв е стилът им) Вие ги анатемосвате!



цитирай
22. nqkadetam - наркоманка с наркоманка! Отиди ...
05.04.2011 09:53
анонимен написа:
наркоманка с наркоманка!

Отиди се прегледай Г-не или Г-жо,това само във вашият ''болен акъл'' може да се случва.Като си заслепен с предрасъдаци мн.ясно,че ще реагираш така.Израстнал в общество от 5 човека,на който цял живот им е повтаряно,че различаващите се от вас хора са наркомани и бог знае още какви...разбирам те,нищо чудно,че си деградирал и живееш в своя собствен свят.И НЕ СЪМ НАРКОМАНКА :)
цитирай
23. nqkadetam - nqkadetam. Не знам ти за каква по...
05.04.2011 09:58
анонимен написа:
nqkadetam. Не знам ти за каква позиция си кандидатствала, но да ти кажа, че 3 месеца не е никак много време за търсене на работа. И аз се върнах в 2003г в България и 8 месеца си търсех работа, подавах търпеливо документи, ходех по интервюта и т.н. На моя позната, учила и работила в чужбина, и отне 1 година да си намери работа. Само защото си била по чужбина нищо не означава, мило момиче. Трябва да умееш да убедиш работодателя, именно теб да те назначи. Вместо да мрънкаш, иди на курсове за търсене на работа, за представяне на интервюта и т.н. Има полза от тях, ще разбереш какво не правиш както трябва.

Търсенето на работа само по себе си е вид работа и трябва мин. поне по 2-3 часа на ден да отделяш за това, желателно е повече. За татуировките и пиърсинга, честно, и аз не бих те наел, колкото и да си способна и интелигентна, ако те правят да изглеждаш като парцал. Обществото все още е консервативно и ще е така следващите 20-30 години, не само тук в БГ. И не мисли, че е заради татуировките дето не те наемат. Аз нямам нито една татуировка или пиърсинг и пак ми е било трудно за работа. Работи върху себе си, и както отбеляза shtrakalka, оправи си малко правописа и граматиката, ако не друго. Надявам се поне малко да съм ти бил полезен. Желая ти успех и късмет все пак :)

Благодаря! :) Но не изглеждам като парцал,дори се нося подредено и изискано,но все пак-не го събеседваме само за мен...
цитирай
24. nqkadetam - ами аз ако искам. . да си ходя като ...
05.04.2011 10:05
анонимен написа:
ами аз ако искам .. да си ходя като плашило, дали някой ще иска да ме гледа по цял ден .... освен права трябва да има и задължения, а именно благоприличие ... явно са я изгонили и от чужбина, та се е пробвала и тук с номерата си ...

Ахх Ахх поредният некомпетентен бълващ мисли от собственото си мозъче,нека като не се познаваме да не се вклучваме с изрази,с който дори аз бих сгрешила за вас...Приятен ден,просто не ми се занимава с ''глупаци'' и мнението им,което незнам от къде го извличат.Порасни :)
цитирай
25. nikolai4enceto - Още ли не сте емигрирали
05.04.2011 11:45
Никой не заслужава да се измъчва в тая (държава),затова колкото по навреме я напуснете толкова по малко ядове ще берете....ТОВА Е АБСОЛЮТНО СЕРИОЗНО
цитирай
26. aisiktir - Миличка, аз имам огромни татуир...
05.04.2011 12:04
Миличка,аз имам огромни татуировки-видими,при това.Никога не съм имала проблеми в България да работя-и на администрация съм работила.Не мисля,че татуировките са проблем.В момента работя в Англия,страна,в която външният вид уж няма значение.Аз,пък, тука се налага да ги крия-ходя с поло,лятото с дълги ръкави.Мисля,че е до човека,не знам.Проблемите са други в страната ни.Имала съм проблеми при кандидатстване за работа,но те все са били,защото имам деца.Работодатели са ми отговаряли,че им трябват неангажирани млади хора. Номер 32-без да предизвиквам,искам да ти кажа само,че нечистоплътността няма нищо общо с татуировките
цитирай
27. nqkadetam - Миличка, аз имам огромни татуир...
05.04.2011 14:29
aisiktir написа:
Миличка,аз имам огромни татуировки-видими,при това.Никога не съм имала проблеми в България да работя-и на администрация съм работила.Не мисля,че татуировките са проблем.В момента работя в Англия,страна,в която външният вид уж няма значение.Аз,пък, тука се налага да ги крия-ходя с поло,лятото с дълги ръкави.Мисля,че е до човека,не знам.Проблемите са други в страната ни.Имала съм проблеми при кандидатстване за работа,но те все са били,защото имам деца.Работодатели са ми отговаряли,че им трябват неангажирани млади хора. Номер 32-без да предизвиквам,искам да ти кажа само,че нечистоплътността няма нищо общо с татуировките

Да знам го,благодаря все пак,дадоха ми шанс-свободомислещи хора..супер са..ето че се доказа,че някъде там ги има-добрите!Желая на всички като мене да намерят своят работодател,може да са малко,но са запомнили от къде са дошли и мислят и за ''НАС'' и се надявам един ден да паднат ''преградите'' и да накарат ''децата на Бг'' да останат Тук :)
цитирай
28. nqkadetam - :)
05.04.2011 14:33
И както каза Г-н ''работодател'' (за жалост е изтрил коментара) -борете се и продължавайте напред!
цитирай
29. анонимен - Няма да останат тук. . . Куфарите са ...
05.04.2011 15:56
Няма да останат тук... Куфарите са готови. Само се питам: когато в Бг останат само мангалите, откъде ще им идват парите за помощи, от кой ще крадат?! Бог да пази оставащите тук пенсионери! А на работодателите казвам: - И вашата майка също!
цитирай
30. stoian11 - разбирамте и напълно споделям т...
07.04.2011 13:05
разбирамте и напълно споделям твоето мнение минал съм през същото не един път такива като нас не са желани тук за съжеление.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nqkadetam
Категория: Новини
Прочетен: 13855
Постинги: 1
Коментари: 30
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930